Don't walk away.

Inlägget publicerat: 2010-03-31 Klockan: 23:19:13

Jag hittade en intervju med Brian Oxman från den 25 juni. I den säger han två väldigt konstiga saker som jag inte har sett förut och tänka dela med mig till er.

Första säger han:

"I have always said that Michael someday would wake up dead."

Ok, lite dumt kanske, men hur vaknar man upp död? Har någon annan lyckats med det?

Sen säger han det konstigaste någonsin:

"I got a call just a little before noon that Michael had been taken from the hospital by Randy's assistent who gave me that call."

Tippy ringde 911 klockan 12:21pm, så, hur kommer det sig att Michael har blivit tagen från SJUKHUSET strax innan 12 av Randy's assistent? Och varför skulle någon ha tagit honom från sjukhuset då? Han hade ju inte ens anlänt med ambulansen till UCLA?

Och jag undrar om han pratar om Randy Jackson eller Randy Philips?

Snurrigt, no kidding.

Här kan ni se intervjun: http://www.youtube.com/watch?v=U4gB7TQXXI0

I'll love you, until the end of time.


Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att se att vi ändå är ett par stycken beLIEvers i Sverige. När all hell breaks loose får vi väl göra vad vi kan för att förklara för folk...



Tack för den här bloggen, den första svenska jag ser i ämnet faktiskt!

2010-04-01 @ 02:20:02
Postat av: Catarina

Håller med dig Maria, att se att det finns svenska beLIEvers . Jag har pratat med ngr få av mina vänner om detta men dom bara skakar på skallen och frågar om jag mår bra.

Som sagt när hell breaks loose, så kommer det kännas så bra och få säga: Vad var det jag sa?!!

L.O.V.E.

2010-04-02 @ 00:24:52
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Ja, verkligen. :D Trodde på det först.

2010-04-02 @ 09:55:02
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: louise

håller med Maria och Catarina!

:)

2010-04-02 @ 23:12:12
Postat av: Nathalie

Håller fullständigt med Maria & Catarina, jag har också pratat med mina vänner, men dom håller inte alls med mig, skönt att det iallafall finns några belivers här i Sverige <3

2010-04-05 @ 01:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0