090625-100625

Inlägget publicerat: 2010-06-25 Klockan: 00:54:31

365 dagar.

I 50 minuter har det varit 25 juni, det är en smärtsam dag. Vad vi än tror, och hoppas på så kommer denna dag alltid att påminna oss om den värsta dagen i historien. Jag hoppas att detta slutar snart, att vi får vår älskade tillbaka. I love you, so much more.

 

- You said you wanted to live forever, where are you know? We need you more than ever.


Trevligt att denna blogg visades i aftonbladets-video
angående om Michael lever eller inet.

Jag antar att alla nya besökare kommer därifrån, välkomna!

Hoppas ni hittar några svar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you forever MJ



Saknaden är stor!♥

2010-06-25 @ 20:45:57
Postat av: Emma

okej han fejkade sin död har du aldrig tänkt på vfr ?

jag tror också han lever men vfr säger du 'Jag hoppas att detta slutar snart, att vi får vår älskade tillbaka'

om du nu älskar honom vfr låter du han inte leva resten av sitt liv som en nästan vanlig männska ?



han orkade inte med massa fans som var efter honom han var tröt på det och om han skulle sluta skulle alla va på honom och han skulle känna sig tvingad till att göra det

2010-06-26 @ 18:31:19
Postat av: Liisa

jävligt bra & intressant blogg!

2010-06-29 @ 11:47:41
Postat av: Madeleine

Hej

Jag hittade din blogg idag..minns inte hur..men jag googlade runt om MJ lite..hoppas du fortsätter blogga...jag kommer följa den ialf :)

keep it up...:)

2010-07-30 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0