Ticketmaster

Inlägget publicerat: 2010-01-26 Klockan: 17:01:00

Här är ett nyhetsbrev från Ticketmaster som jag läste på TMZ. Jag blev ju minst sagt lite chockad när jag läste det, såklart.



Eftersom att från vad vi får ut av mailet så ser det ut som att Michael ska uppträda på alla hjärtans dag.

Men så är det såklart inte, denna show är en ljusshow med Michaels musik.
Men självklart så kommer en helt del frågor upp som jag måste dela med mig till er:
- Varför en sån reklam, varför står det Michael Jackson på konserten och inte "Hyllning till MJ"?
- Varför berättar dom inte vad det är för något?
- Rubriken, " Don't miss Michael Jackson" ?
- Och återigen, varför var det TMZ som rapporterade om det först?


Här är inledningen som TMZ skrev när det berättade om det.



Jag vet inte om det bara är jag som ser ledtrådar överallt och överanalyser allt jag ser.
Men någonstans i detta måste det finnas någon mening.
Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

ALIIIIIIIVE!

Peace and love

2010-01-26 @ 17:04:24
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

Gash, jag blir så förvirrad....

Michael comeback!<3

2010-01-26 @ 18:14:03
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Hohoho! Absolut inte. Liverpool - inget för mig! Så är det, verkligen. :D Jo, kanske en hidden message. "You´ll never walk alone": Tänkte på Mike!

Peace and love

2010-01-27 @ 15:43:24
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Malin

Och ser ni vilken tid den är tillagd?

7:00AM ..

2010-01-27 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0