I believe in miracles.

Inlägget publicerat: 2010-01-18 Klockan: 12:12:56

Har ni sett sista avsnittet?
Jag vet inte riktigt om jag ska avslöja vad som hände eftersom att vissa kanske vill se det själv.

Det blev iallafall inte the BAM day, bara väldigt sorgligt. Många tror att det är en del av hoaxet. Jag vet inte riktigt vad jag tror än. Men jag tänker inte tappa hoppet än iallafall :)

Han har gjort allt för att visa oss att han lever, nu måste vi bara tro på honom.
Det gäller bara att titta bakom alla nyheter, att inte tro på det vi läser utan att istället känna inom oss.
Svaret finns där.


Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Jag älskar dig Michael, hjärtat.

Forever!

Peace and love

2010-01-18 @ 18:38:26
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

Keeping the faith!<3

2010-01-18 @ 18:51:12
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0