Helikopter, RTL, Dave Dave

Inlägget publicerat: 2010-01-29 Klockan: 16:31:18

Jag insåg att jag faktiskt har glömt att visa dessa 3 saker, de två första är sånt som blivit väldigt uppblåst i media och ni har säkert redan läst allt om det, men ifall det finns någon som faktiskt har missat det så kan det ju inte skada att lägga upp dom :)


Här kommer videon som faktiskt fick en hel värld att undra, Michael borde ligga fastspänd och väldigt still på båren när han plötsligt rör sig. Många tror att det är någon som lyfter upp honom men det är bekräftat att ingen fler var i helikoptern... Denna helikopter är dessutom inte i bruk längre och har inte varit det sedan 2007.


Här är en video som snabbt läkte ut på internet och ett tag därefter tog RTL på sig att dom gjort videon. Dom hade till och med så mycket tid att dom gjorde en "Making of..." video. Problemet är bara att orginal videon och making of videon är VÄLDIGT olika.


Många av er har säkert också hört teorin om att Michael förklädde sig själv till Dave Dave i live sändning.
Och vi kan ju alla hålla med om att personen på bilden till vänster inte ser ut som samma person som han på bilden till höger. MEN jag tror inte att Michael gjorde det (det är såklart bara min åsikt) men jag tror att det det gjordes för att vi skulle börja undra.

Kommentarer
Postat av: MJThisIsIt

Tack för Komentaren på min blogg ! Super fin blogg du me ! <3 Long Live The King Of Pop !

2010-01-29 @ 21:49:06
URL: http://mjthisisit.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Hmmmmm. Jäklar vad mkt bevis det finns!

Peace and love

2010-01-30 @ 13:58:23
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0