Chicago tribune och Rob Smith Jr

Inlägget publicerat: 2010-01-07 Klockan: 14:36:52

Förlåt om jag visar väldigt mycket av folk som tror att han lever.

Det är bara väldigt roligt att se att vi blir fler och fler.

Nu hänger TV och tidningar också med.

Här från Chicago Tribune, alla märker att det är NÅGOT fel på gång.

Så det är väll kanske lite av ett svar till alla dom skriver till mig

"Hur kan du tro att han lever? Är du dum eller?"

 

Och just ja, många har även sagt till mig "Han skulle aldrig kunna göra något sånt"

För det första det vet vi inte, ingen av oss känner honom personligen.

Så jag måste bara tillägga, Rob Smith Jr som faktiskt har träffat Michael flera gånger har ritat denna bild:

"From what I hear about Jackson, and the impressions when I got to meet him, was that Jackson was just the sort to pull such a gag." - Rob

"PLEASE GO RIGHT ON QUESTIONNING AND LOOKING INTO JACKSON'S DEATH OR WELL STAGED DISAPPEARANCE. NO TELLING YOU WHAT YOU MIGHT DISCOVER." - Rob

Jag menar, om folk som faktiskt träffat honom tror det, varför är det så fel om vi gör det?


Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

HE'S ALIIVE!

All we gotta do is have faith and belive. This great preformer will be BACK. This is NOT it!



Peace and love

2010-01-07 @ 14:39:25
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Ohja! Han kommer tillbaka =D Fan vad jag är spänd, året kommer bli toppen om han är tillbaka! Vi är väl beredda på att skydda käre Mike? ;)



Tack så mycket! ;);)

Peace and love

2010-01-07 @ 18:14:49
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: CLIP

han måste, måste, måste be alive! liksom, jag tänkte på en sak, jag vet inte om ni har skrivit det, men igår kväll (läs natt), när Jermaine sjunger Smile, så sjunger han ju fel "Light up your face with sadness, hide every trace of gladness" och det är ju det de gör, light up their faces with sadness menar jag, även om de egentligen inte har någonting att vara ledsna över.



alltså, shit, ni måste ha skrivit detta, jag vet det, jag måste titta nu bara för att, ha!:)

2010-01-07 @ 18:49:23
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0