(off the wall)

Inlägget publicerat: 2010-02-01 Klockan: 22:39:56

Jag har fått en award från minneavmichael.blogg.se

Men för det måste man följa vissa måsten

- Lägga in den på sin blogg.
- Länka till den jag fått den av.
- Berätta sju saker om mig själv.
- Välj sju bloggar att skicka den till.
- Länka till dessa bloggare.

Michael Jackson är mitt liv. Jag tror att Michael lever (de flesta dagarna). Jag är lite för beroende av Pepsi Max. Hela min klass brukar sjunga Michaels låtar under våra föreläsningar på universitet, bara för att lätta upp stämningen. Mitt mål i livet är att make the world a better place. Jag bor för tillfälligt (fram till maj 2010) i världens minsta håla. Jag grät litervis under gårdagens grammygala (därav gårdagens inlägg)

Jag har valt att nominera:

Finns det några Michael bloggar som inte blivit nominerade än?
Jag nominerar iallafall ALLA michael bloggar - ni gör ett toppenjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0