"STILL ALIVE"... HMM, TMZ?

Inlägget publicerat: 2010-04-10 Klockan: 20:31:22

Nu har de gjort det igen! TMZ menar jag. Och när jag säger gjort det... tro mig, det här är bland de tydligaste kan man tycka. Här får ni en bild, följt av lite mer detaljerad text!

Såå... ehm. TMZ tycker de behöver ursäkta sig, eller ska jag säga förklara sig ang. Michaels kista. De påstår att kistan skulle ha tagits ut, snabbt in i en SWAT.van/bil/kärra, whatever. Hm? Sedan skulle de ha åkt till en "hemlig plats", och transporterade sedan kroppen till Forest Lawn. Oh well oh well... Om ni säger det så! Det säger ju sig självt. En röstning om att han lever eller ej? Jodå, det säger mycket det med. Klart han lever... Thank you TMZ, I´m sure MJ is proud of you guys! Säg vad ni vill om TMZ, men neka inte att deras ledtrådar kommer ofta!

Keep the faith beLIEvers, there is more to come.


Kommentarer
Postat av: Louise

Tmz är bäst, haha..

man blir ju bara mer och mer säker på att han lever! :D:D

2010-04-10 @ 22:11:14
Postat av: R

Alright, that's it! ;)

Michael, kan du komma tillbaka nu?? =)<3

2010-04-11 @ 00:39:20
Postat av: ...

Kollade nyss artikel på TMZ och nu är röstningen annorlunda:



49% RIP

51% Still alive

Total Votes: 122,642



Alltså tror majoriteten att han lever!



2010-04-11 @ 08:59:50
Postat av: S

Bästa bloggen Forsätt så :)

2010-04-12 @ 14:54:05
Postat av: Jennifer Richie

Hahaha lysnna noga här! Michael Jackson lever inte!

Akon gjorde till och med en låt om honom och the game ft chris brown gjorde också en låt om honom! E du en fan av MJ? Hur kan du tro då att han lever, minns du inte när hans barn grät? Och när de skulle begrava honom! Om inte då har du inte sett de! Jag e själv en MJ- fan! Men Michael Jackson lever inte!

2010-04-26 @ 15:23:00
URL: http://houseofjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0