Var det Michael Jackson på presskonferensen? + The final curtain

Inlägget publicerat: 2009-12-15 Klockan: 00:42:19



Två bilder på Michael Jacksons vänstra hand. Kolla ringfingret från o2 bilden...



Här är Michael Jackson som vi är vana att höra honom.
Det är en dålig video, men någon rumänsk kille som översätter.
Men ni ser iallafall, hur han ser ut och hur han låter.
Och ni som sett många intervjuer/presskonferenser vet att det är så här vi är vana att se honom.


Michael Jackson at o2.

Vad säger ni?
Var det Michael Jackson på presskonferensen?



Ok, nu kommer en till liten sammanfattning av ett inlägg Diana har skrivit...

The final curtain call, det har vi hört både Michael säga under presskonferensen - och det kändes verkligen som att han ville få någonting sagt med det, även Jermaine säger det " This is not the final curtain, no"

Varför just The final curtain hela tiden?

Joey Skaggs - jag vet inte om ni känner igen han. Men på wikipedia hittar vi
"Joey Skaggs (born 1945) is an American prankster who has organized numerous successful media pranks, hoaxes, and other presentations"

Vi går då ner och läser på vilka pranks han har gjort genom tiderna.
Här är ett av dom:
The Final Curtain (2000): Skaggs' creation was a combined funeral company, virtual graveyard and theme park. It was meant to satirize showmanship in places like Forest lawn cemeteries.

Kan det finnas någon koppling?



Kommentarer
Postat av: TheMoonWalker

Såklart det var Michael på This Is It-konferansen.

2009-12-15 @ 16:18:20
URL: http://themoonwalker.blogg.se/
Postat av: Rebbie

Det är ju Michaels röst.. även om den låter mörkare än vanligt.

Vad var det med ringfingret förresten? Jag fattar inte, känner mig riktigt retarded, haha.

2009-12-16 @ 16:23:05
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/
Postat av: Michael lover<3333333

Asså jag vet inte, absolut inte vad jag tror.

Men när man läser och ser alla deathhoax, så verkar det ju som om att han lever!

En sak jag tycker är väldigt konstigt är ju att typ ingen person har sagt något om att dom såg ngt25/6!Ingenting!Det borde ju finnas mer info om det lixom!Fler personer borde ju ha sett ambulansen ju, och på press konferansen så ser mj ansikte väldigt annorlunda och ''mj''(vem det nu är som är där) är väldigt ''uppspeedad'' och Michael brukar ju vara ganska lungn och så när han pratar!

Så, jag vet int, känner mig helt lost bara!

2009-12-18 @ 15:43:22
URL: http://michaeljacksonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0