Kenny Ortega och Gott nytt år <3

Inlägget publicerat: 2009-12-31 Klockan: 16:43:34

Här kommer en bild från Kenny Ortegas twitter.


Hoppas att ni ser, det står iallafall: Smee: Captain, the ice is melting, the sun is out and the flowers are all in bloom Captain Hook: He's back.

Det är alltså ett citat från Peter Pan och det kopplar vi ju alla till Michael. Dessutom skriver han det två gånger med några minuters mellanrum. Som att han vill att vi ska lägga märke till det.

Kan det med lite fantasi betyda att han kan komma tillbaka till våren när snön smält,
solen skiner och blommarna blommar igen?

Hoppas det.

Kennys twitter är rätt intressant i övrigt också.
Tillexempel när han sa att han var och såg TII på Imax. (För att em film ska kunna visas på en imax biograf behövs speciella kameror som bara används för sånna filmer.) Varför skulle Michaels repetitioner som ingen skulle se filmas med sånna speciella kameror? Om det inte var tänkt att bli en film...?
Det är bara frågor. Jag vet inte svaret.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

LÅT OSS HOPPAS ATT 2010 BLIR ETT BÄTTRE ÅR!

:)


Kommentarer
Postat av: Ronja ♥

sv: När du sa "vill inte du tro och hoppas på att Michael lever så behvöer du inte" lät det om det skulle vara elakt om jag inte gjorde det. Självklart hoppas jag på att Michael skulle vara vid liv, Men jag vet bara inte vad jag ska tro längre. Vi får väll vänta och se om han skulle visa upp sig nån gång antar jag...?

2009-12-31 @ 16:54:10
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: rebbie

har också tänk på det där med imax, har en kompis som såg This Is It på en imaxbiograf i California. varför i hela friden skulle de filma med specialkameror? Michael kanske ville se den så. man vet aldrig.

2010-01-01 @ 02:57:55
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/
Postat av: rebbie

jag kollade upp det där citatet i kenny´s twitter. han skrev ju nästa dag "Most of my followers new I was quoting text from Peter Pan. Please don´t look for hidden messages. Promise they´re not there. Just fun"



och kanske en eller två månader senare skrev han "This you should know-I do not talk in code Please don't look for hidden meanings in my tweets :) Everyday is a "Big Day" for me L.O.V.E."



ska försöka få tag på honom och fråga om det där med IMAX-kamerorna..

2010-01-01 @ 14:18:27
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/
Postat av: B E A ♥ Michael Jackson

SV; ja, det får vi hoppas :)

Gott nytt år! ;)

KRAM ♥

2010-01-01 @ 19:29:38
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0